Uvjeti poslovanja i načini plaćanja
Uvjeti poslovanja i načini plaćanja
USLOVI KUPOVINE
Ovim se uslovima utvrđuje postupak
naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su ponuđeni na
ovim stranicama. www.tstore.ba Internet stranice mogu se koristiti za Vašu
privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema sljedećim uslovima
i pravilima.
Trgovac je Trade Office d.o.o. Tuzla,
a kupac je posjetitelj ovih stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje
je trgovcu te izvrši plaćanje putem kreditnih kartica ili pouzećem.
NARUČIVANJE
Kupac naručuje proizvod ili proizvode
putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja
elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje
narudžbu. Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama, uključujući PDV.
Kupac dodatno ima mogućnost prikaza cijena u američkim dolarima te evrima. Roba
se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem
istog u Korpu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te
potvrdi način plaćanja.
PLAĆANJE POUZEĆEM
Opcija plaćanja pouzećem Vam omogućava
da iznos narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu, tek kada
robu vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini,
dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu.
PLAĆANJE KARTICAMA
Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju
se online jednom od kreditnih kartica: Mastercard, Maestro ili Visa.
PLAĆANJE VIRMANOM
Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju
se putem žiro racuna.
ISPORUKA
Naručeni proizvodi pakuju se na način
da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac
je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati
proizvod dostavljaču (zaposlenom kompanije koja vrši dostavu). Trgovac se
odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati prilikom dostave.
Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što
je poslana u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavca
kako bi se preduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala
zamjenska pošiljka. Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio, trgovac ima
pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.
Trgovac se obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu
kojom se odobrava online transakcija. Nakon zaprimanja te potvrde trgovac se
obvezuje poslati pošiljku u roku do 5 (pet) radnih dana. Nakon što dostavljač
(kompanija koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane trgovaca, trgovac više
nije odgovoran za daljnji tok isporuke i eventualna kašnjenja, te probleme koji
mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe. Ako kupac umjesto
dostave izabere opciju downloada proizvoda, trgovac se obavezuje poslati
obavijest isključivo u obliku elektronske pošte kupcu, na kojoj će se nalaziti
linkovi za preuzimanje (download) i uputstva. Nakon prijema elektronske pošte
(obavijesti o preuzimanju) kupac može odmah pristupiti preuzimanju proizvoda.
REKLAMACIJE
Trgovac se obavezuje isporučiti proizvod
koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na
www.tstore.ba. Slika koja ilustruje proizvod na Internet stranici ne mora
odgovarati stvarnom izgledu proizvoda, te kupac ne može reklamirati ovaj
segment. U slučaju tehničke neispravnosti audio zapisa koji su pohranjeni na
prenosniku zvuka trgovac preuzima potpunu odgovornost. U slučaju tehničke
neispravnosti, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od 4 (četiri) radna
dana. Nakon što reklamira tehničku neispravnost, kupac je dužan poštom uz
dostavnicu, vratiti tehnički neispravan prenosnik zvuka nakon čega će trgovac u
roku od 3(tri) radna dana poslati kupcu zamjenski proizvod, bez ikakve naknade.
U slučaju gore navedenog, kupac nema pravo tražiti povrat novca, već isključivo
zamjenski proizvod. Trgovac nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale
obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (preduzeće koja obavlja poslove
dostave proizvoda). Ako kupac odabere opciju preuzimanja proizvoda te kupac ne
bude u mogućnosti obaviti preuzimanje zbog tehničkih problema uzrokovanih na
serveru trgovca, trgovac se obavezuje poslati elektronsku poštu sa novom
mogućnošću za preuzimanje, za što kupac ne snosi nikakve troškove. U slučaju da
kupac niti tada ne bude u stanju obaviti preuzimanje koji je uzrokovan zbog
tehničkih problema na serveru trgovca, kupac je dužan o tome kontaktirati
prodajnu službu prodavca koja će ponuditi adekvatno rješenje koje u sebi neće
sadržavati nikakvu naknadu i daljnje troškove od strane kupca. Kupac nema pravo
tražiti povrat novca u ovoj situaciji. U slučaju da kupac ne može preuzeti
proizvod,a tehnički problemi nisu vezani za trgovca, već su uzrokovani od
strane kupca, operatera ili treće osobe trgovac ne snosi nikakvu odgovornost i
nije dužan kupcu omogućiti preuzimanje ili isporuku robe bez naknade. Kupac je
u roku od 5 (pet) radnih dana dužan preuzeti proizvod, nakon toga više neće
moći, bez obzira što je izvršio uplatu, preuzeti proizvod. U ovom slučaju kupac
se odriče bilo kakve reklamacije.
ZAŠTITA AUTORSKIH PRAVA
Sva prava izdavača i nosioca programa
na snimljenom i štampanom djelu su zadržana. Izdavač je Trade Office d.o.o.
Kupac se obvezuje da neće neovlašteno umnožavati, izvoditi, koristi za radio
difuziju te prodavati proizvode trgovca niti bilo koji dio tih proizvoda.
UOPŠTE
Trade Office d.o.o. zadržava pravo na
izmjenu ovih uslova i pravila. Sve promjene primijeniće se na korištenje www.tstore.ba
stranice. Kupac snosi odgovornost za tačnost i potpunost unesenih podataka
prilikom kupovine. Usluge koje Vam pruža www.tstore.ba Internet trgovina ne
uključuje troškove koje snosite koristeći računarsku opremu i usluge za pristup
našim stranicama. Trade Office d.o.o. nije odgovorna za troškove telefona,
Internet prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći. Iako Vam
Trade Office d.o.o. nastoji dati najbolju moguću ponudu usluga, Trade Office
d.o.o. ne može garantovati da će usluge na www.tstore.ba odgovarati Vašim
potrebama. Trade Office d.o.o. također ne može garantovati da će usluga biti
bez grešaka. Ukoliko dođe do greške, molimo Vas da je prijavite našem Kontakt
centru ili na e-mail info@tradeoffice.ba kako bismo je otklonili na najbrži
mogući način.
IZJAVA O KONVERZIJI VALUTE
All payments will be affected in BAM currency.
The charged amount on your credit card account is converted into your local
currency according to the exchange rate of credit card associations.