Aktuelna ponuda: Tstore.ba | There is another way više informacija

Ko je zapravo Hisense kompanija

Hisense kompanija


Hisense je kineski multinacionalni proizvođač elektronike koji je izrastao u jedan od najvećih i najcjenjenijih brendova na svijetu. Kompanija ima dugu istoriju proizvodnje visokokvalitetnih proizvoda koji su istovremeno pouzdani i inovativni, a nedavno je proširila svoj portfelj i na kućne aparate. Hisense je 2018. godine kupio Gorenje, slovenačkog proizvođača kućanskih aparata, u potezu koji je viđen kao strateški potez za proširenje svog tržišnog udjela u Europi.

Gorenje je osnovano 1950. godine i od tada je važi za jednog od važnih proizvođača kućanskih aparata u Europi. Kompanija ima snažnu reputaciju za proizvodnju visokokvalitetnih proizvoda koji su istovremeno inovativni i sa stilom, i ima bazu lojalnih kupaca širom kontinenta. Uprkos svom uspjehu, Gorenje se posljednjih godina suočilo s izazovima zbog povećane konkurencije i ekonomskih pritisaka.

U svjetlu ovih izazova, Hisense je vidio priliku da proširi svoje prisustvo u Evropi kupovinom Gorenja. Ova akvizicija je bila dio šire strategije Hisensea da proširi svoj globalni otisak i diverzificira ponudu proizvoda. Kupovinom Gorenja, Hisense je dobio pristup dobro etabliranom brendu sa jakim prisustvom u Evropi, kao i nizu visokokvalitetnih proizvoda i inovativnih tehnologija.

Kupovina Gorenja omogućila je Hisenseu da proširi svoj portfolio proizvoda na niz kućnih aparata, uključujući frižidere, pećnice i mašine za pranje veša. Ovo je omogućilo kompaniji da ponudi sveobuhvatniji asortiman proizvoda svojim kupcima i da se efikasnije takmiči sa drugim vodećim proizvođačima u industriji. Osim toga, Hisense je uspio iskoristiti Gorenjevu stručnost u dizajnu i inženjeringu kako bi poboljšao kvalitetu i performanse svojih proizvoda.

Kupovina Gorenja je takođe pružila Hisense platformu za rast u Evropi. Gorenje ima snažno prisustvo u regionu, sa dobro uspostavljenom distributivnom mrežom i lojalnom bazom kupaca. Kupovinom Gorenja, Hisense je uspio ojačati svoju poziciju na europskom tržištu i dobiti pristup novim kupcima i kanalima distribucije. Ovo je bio ključni dio Hisenseove strategije da postane vodeći globalni brend u industriji kućnih aparata.

Sve u svemu, akvizicija Gorenja bila je strateški potez za Hisense koji je kompaniji omogućio da proširi svoj portfelj proizvoda, poboljša kvalitet i performanse svojih proizvoda, te ojača svoju poziciju na europskom tržištu. Sa snažnim fokusom na inovacije i kvalitet, Hisense je u dobroj poziciji da nastavi svoj rast i uspjeh u industriji kućanskih aparata, a akvizicija Gorenja odigrala je važnu ulogu u ovom procesu.

Detaljno

Tags : Hisense, Gorenje
Dijeli:
popup